فقط خودت باش
 
دل نوشته
NAVID ALKA
 
دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, :: 22:43 ::  نويسنده : نوید

اولــــــین کســــــی که عاشـــــقش میــــــشی دلتو میشــــــکونه و میره .

 دومین کسی رو که میای دوســــت داشتـــــه باشــــــی و از تجربـــــــه قبــــلی استــفاده کنــــــی دلـــــــتو بدتر میشــــــکنه و مــــــیزاره میره .

بعـــــــدش دیگــــه هیـــچ چیز واست مهم نیست و از ایــــــــن به بعـــــد میــــــشی اون آدمـــــی که هیـــــچ وقــــــت نبـــــودی . دیگــــــه دوســـــت دارم واســـــت رنگـــــــی نـــــــداره ..
و اگـــــه یه آدم خــــوب باهات دوست بشــــــه تو دلشـــــــو میشـــکونی که انتــــــقام خودتـــــو ازش بگیــــری و اون مــــــیره با یکی دیگه ……

اینطوریــــــه کـــــه دل هــــــمه آدما میشـــــــکنه . . .
 

                                                                           NAVID-ALKA



نظرات شما عزیزان:

bahar.restless
ساعت15:16---23 اسفند 1391
گاهی وقتا دلم میخواد بگم:
من رفتم
باهات قهرم
دیگه دوستت ندارم!
و چقد دلم میخواد بشنوم:
کجا بچه لوس؟!؟
غلط میکنی که میری!
مگه دست خودته؟!


bahar.restless
ساعت15:13---23 اسفند 1391
گاهی وقتا دلم میخواد بگم:
من رفتم
باهات قهرم
دیگه دوستت ندارم!
و چقد دلم میخواد بشنوم:
کجا بچه لوس؟!؟
غلط میکنی که میری!
مگه دست خودته؟!


bahar.restless
ساعت13:47---15 اسفند 1391
حالا چرا اسم متنت اینه؟
تازه اینو فهمیدی؟من خیلی وقته میدونستم نوید خان... هه
کی ب کیا میگه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

باشه تو بردى و اينا برات افتخارن.... تو ختم عالمى و منم اند خامم؟ فک نکنى اهل جبران يا انتقامم! خودم بايد دقت ميکردم تو انتخابم....
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته و آدرس navid-alka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان